اگر به طور مکرر از داده‌های مشابهی در لیست‌های خود استفاده می‌کنید، می‌توانید یک لیست سفارشی برای آن ایجاد نمایید. لیست‌های سفارشی می‌توانند شامل اطلاعاتی نظیر نام دفاتر، مشتریان یا محدوده سنی شوند.

زمانی که یک لیست سفارشی را به یک «کار برگ» (Workbook) اضافه می‌کنید، امکان استفاده از آن در تمام کار برگ‌های موجود و جدید نیز فراهم می‌شود. برای ایجاد این نوع لیست می‌توانید آن‌ها را مستقیما در کادر «Custom Lists» وارد نمایید، آن‌ها را از بین سلول‌های کاربرگ خود برگزینید یا از داخل یک محدوده نامگذاری شده در بین سلول‌ها، اقدام به وارد کردن آن‌ها کنید.

آشنایی با انواع لیست در اکسل

با استفاده از لیست‌های سفارشی می‌توانید محدوده‌ای از سلول‌ها را پر کرده یا یک لیست کشویی ایجاد کنید. در فایل اکسل «CustomLists» ما از چهار لیست استفاده کرده‌ایم. لیست اول «Food» نام دارد و مشخص می‌کند که کدام لیست‌های سفارشی مقادیر لیست کشویی دوم را تشکیل می‌دهند.

زمانی که شما یک مقدار را در لیست کشویی موجود در کاربرگ «Sheet1» انتخاب می‌کنید، مقادیر لیست کشویی دوم بر اساس نام انتخاب شده در لیست اول، تغییر می‌کنند.

آشنایی با انواع لیست در اکسل


کمیته علمی کامپیوتر و فناوری اطلاعات آموزشکده فنی ابن حسام لیست ,یک ,سفارشی ,لیست‌های ,کشویی ,استفاده ,لیست‌های سفارشی ,لیست کشویی ,یک لیست ,در لیست ,لیست سفارشیمنبع

بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری در سال ۲۰۱۹

پر درآمدترین زبان های برنامه نویسی

بهترین ابزار های توسعه برنامه نویسی

مدت زمان یادگیری برنامه نویسی چقدر است؟

پیش نیاز های برنامه نویسی

انواع شیوه های برنامه نویسی

آموزش زبان برنامه نویسی GO

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی طراحی داخلی و دکوراسیون کمیاب دانلودستان پویاسازان فناوری اطلاعات filecell1.rozblog.com هر چی که بخوای فلنج استیل behparvaran دانلود مقالات وپروژه هاوپایان نامه هاوجزوه ها